marți, 11 ianuarie 2011

Deconectare

       Se intampla uneori in viata sa gresim si in acele momente nu ne dorim decat sa stergem tot ce s-a intamplat si sa mergem mai departe. Pentru a face un astfel de pas avem nevoie de o deconectare. Ne deconectam de tot ce inseamna tehnologie, oras, stress, prieteniile care nu ne fac mult bine, probleme... Fugim parca din viata de toate zilele.
       Avem nevoie de o psihologie puternica sa acoperim golurile din suflet, o filozofie de viata perfecta si o mana de prieteni care sa iti sustina ideile. Trebuie doar sa crezi in lumea si in visele tale si totul o sa fie bine!
        Asta este o reteta care ajuta multa lume. Nu trebuie sa iei decat un pix si o hartie si sa scrii ideile tale despre cum ai vrea sa fie viata ta si ce vei face tu ca sa ajungi sa-ti atingi scopurile. Vrei o masina? Scrie ce masina vrei si ce trebuie sa faci ca sa o ai. Vrei un iubit nou? Scrie cum vrei sa fie si-l vei intalni! O casa, o excursie... orice iti doresti...
       Acelasi lucru l-am facut si eu acum aproape 4 luni cand au inceput sa se intample minuni.:-) Insa...am gresit, pentru ca nimeni nu e perfect. Cand toate lucrurile ti se ofera...nu fugi...nu te speria...este rezultatul legii atractiei. Eu am fugit, m-am speriat, nu am stiut cum sa tratez o viata perfecta... am ignorat multe parti bune, am crezut ca e ireal ce se intampla. Erau lucrurile pe care eu mi le doream cele care se intamplau si nu am facut decat sa imi ruinez visele. But there`s no problem, asa cum a functionat...va mai functiona...pentru ca legea atractiei este pretutindeni.
       Eu am o gandire destul de complicata, imi creionez o gramada de lucruri si tocmai d-aia mi se pare ireal atunci cand ceva se intampla. Imi imaginez ca sunt intr-un tren... si visele mele sunt in fiecare statie... Asa ca o sa merg cu personalul ca are mai multe statii :))
      Bucurati-va de viata si protejati-va visele! Hraniti visele voastre, visati mult! Visele devin realitate!!!!

2 comentarii:

  1. "Bucurati-va de viata si protejati-va visele! Hraniti visele voastre, visati mult! Visele devin realitate!!!!"
    Foarte frumos ai scris si sunt sigur ca visele care nu s-au indeplinit in 2010 sigur se vor indeplini in 2011;cu cat timpul trece cu atat visele vor deveni mult mai profunde si mai speciale,totul e sa vrei sa ti se indeplineasca,totul e in propria putere si niciodata cineva nu sa iti distruga propriul vis.Te pup si ai grija de tine,esti o fata speciala si de aceea meriti un un vis special:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta, trebuie numai sa crezi in ele si sa lupti pentru ele. Hotii de vise, care ne ingradesc gandirea si ne limiteaza trebuie exclusi din vietile noastre! Sa ai o zi super, Mihai!

    RăspundețiȘtergere