joi, 19 mai 2011

Pentru cel mai iubit prieten care va ramane mereu in inima mea


         Ce se intampla cu noi in aceasta viata?

  • ne nastem
  • traim
  • trecem in cealalta dimensiune       
        Ne dorim? Suntem pregatiti? Nimeni nu stie acest lucru... cert este ca fiecare om vine pe Pamant cu o anumita misiune... Care este misiunea fiecaruia? Nici noi nu stim, insa atunci cand facem anumite lucruri... si avem satisfactie enorma ar trebui sa realizam ca sunt lucrurile pe care trebuia sa le facem, lucrurile care fac parte din "misiunea" noastra. Fiecare om are o "sursa" la care este conectat... acea susrsa ofera sprijinul moral cand ia o decizie, cand actioneaza intr-un anumit fel... Cu cat esti mai conectat la sursa ta, cu atat esti mai aproape de misiunea pe care o ai.

        Ne alegem noi singurui drumul in viata? Raspunsul: DA!
        Fiecare zi este o noua etapa din viata noastra, noi alegem singuri lucrurile care ni se intampla in viata; nimeni si nimic nu ne poate opri atunci cand luam o decizie...fie ca e una buna, fie ca nu...

        Din pacate...atunci cand suntem in dubii legat de o alegere...mai bine spunem NU...si "Nu" este un raspuns la fel ca si "Da".... 

        Se intampla ca uneori in viata oamenii sa ne dezamageasca, sa ne trateze cum nu am vrea...sa aleaga pentru ei lucrurile care pe noi nu ne fac fericiti... asa s-a intamplat si cu bunul meu prieten...care a ales sa fie la momentul nepotrivit in locul nepotrivit...

         Viata lui s-a sfarsit...la varsta de 31 de ani...era un om plin de viata....care a trecut  in 31 de ani prin experiente multe... Un om care le incerca pe toate, care a avut si suisuri si coborasuri...un om de la care am avut multe lucruri de invatat... un om pe care l-am iubit ca pe un frate, ca pe un tata, ca pe un prieten...un om care stia sa-mi dea sfaturile de care aveam nevoie si sa-mi ofere sprijinul in situatiile dificile...

        Imi aduc aminte acum de toate momentele petrecute cu el.... si sincer, nu pot sa-mi aduc aminte niciun moment de tristete...(chiar daca ele cu siguranta au existat)... acum imi aduc aminte doar de clipele frumoase... 

        De ce nu putem sa fim asa cu fiecare om cand este alaturi de noi? De ce vedem numai lucrurile pozitive dupa ce nu mai e printre noi? De ce nu putem sa fim fericiti cu ce ni se ofera in fiecare zi?

        Aud din ce in ce mai multa lume nemultumita de viata pe care o au... dragii mei, tot ce vi se intampla este ceea ce atrageti in viata voastra... actiunile voastre, gandirea voastra, atitutdinea pe care o aveti fata de cei din jurul vostru atrage dupa sine rezultatele actuale. 

        Cati oameni am cunoscut in viata asta? Sute, poate mii de oameni am cunoscut... De ce atunci cand vrem sa facem ceva...sa ne distram, sa ne petrecem timpul intr-un mod placut nu avem pe nimeni alaturi si cu totii consideram ca doar cei din jurul nostru au fost rai???? De ce stim doar sa-i judeacam pe ceilalati cand putem sa ne analizam si pe noi....?

        DE CE SCRIU TOATE ACESTE LUCRURI? 

       Pentru ca pe data de 31 martie 2011 am pierdut un suflet drag care facea parte din viata mea...am pierdut un prieten de nadejde...pe care il aveam aproape de mine de 5 ani ...dar caruia nu i-am spus niciodata...cat de mult il apreciez, cat de mult tin la el si cat de mult il iubesc... Niciodata nu am spus lucrurile astea...de parca aveam ceva de pierdut daca spuneam aceste lucruri....nu mai conteaza acum...important e ce facem din acest punct pentru viitorul nostru.

        Apreciati fiecare om care face parte din vietile voastre, oferiti-le tot ce e mai bun pentru ei...tratati oamenii cu mai multa bunatate...oferiti sprijin atunci cand vi se cere... si viata voastra o sa fie mult mai frumoasa...vezi avea satisfactii mult mai mari cand oamenii va vor multumi si va vor trata cu mai mult respect si iubire....

         Apreciati-va viata mai mult... replicile de genul "viata de cacao" , "ce am facut sa merit asta?", "mai bine singur decat inconjurat/a de oamenii din lumea asta" si multe altele...practic nu au ce sa caute in vocabularul nostru. Viata asta a fost data pentru a fi traita intr-un mod placut... 

         OFERITI MAI MULT SI VIATA VA VA RASPLATI CU PRIETENII PE CARE II DORITI, CU SUCCESUL PE CARE VI-L DORITI SI CU MULTE ALTE BENEFICII!!!

        


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu